نیمه لجباز من...نیمه لجباز تو

خرید بک لینک
بسم الله الرحمن الرحیمعید امسال با همسرجونی و نی نی جون و مادرشوهر رفتیم کربلاخدا قسمت همه ی آرزومندان بکندخیلی زیباست ولی دیدید که اینجور جاها شیطون بدجور آدم را گول میزنه و آدم مات و مبهوته،،اصلا درست و حسابی استفاده معنوی نمیکنی از محیط..متاسف نیمه لجباز من...نیمه لجباز تو...ادامه مطلب

ما را در سایت نیمه لجباز من...نیمه لجباز تو دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 147 تاريخ: چهارشنبه 11 فروردين 1400 ساعت: 18:46

بسم الله الرحمن الرحیمچند وقت پیشها که روز زن بود.من خیلی درگیر پروژه بودم.اصلا از همسرجونی توقع کادو نداشتم،چون واسه ی مامان خودم کادوی خوبی گرفته بودم.واسه ی مامان همسری هم همینطور..روز مادر که از همایش برگشتم،با یه کادوی بزرگ مواجه شدم..با کل نیمه لجباز من...نیمه لجباز تو...ادامه مطلب

ما را در سایت نیمه لجباز من...نیمه لجباز تو دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 138 تاريخ: چهارشنبه 11 فروردين 1400 ساعت: 18:46

بسم الله الرحمن الرحیمچند وقت پیشها رفته بودیم سر مزار شهدا و شهدای مدافع حرم..یک دختر خانم مجردی بود که سر مزار خیلی گریه میکرد،دوستش که پوشیه زده بود اومد گفت همسرش که نیستی که حاش را درک کنی،نمیدونم لحنش با اوون پوشیه اش یک حسی بهم داد،،به وبلا نیمه لجباز من...نیمه لجباز تو...ادامه مطلب

ما را در سایت نیمه لجباز من...نیمه لجباز تو دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 127 تاريخ: چهارشنبه 11 فروردين 1400 ساعت: 18:46

بسم الله الرحمن الرحیمیکی از نکات خوب همسر جونی خوش اخلاقیهمیگن ببینید مردا با زنهای اطرافش اخلاقش چطوره.. اگه خوبه همسر خوبیه واسه ی شما..خانمهای اطرافش یعنی مامان و خاله ها و مادربزرگ و دورتر خیلی دوستش دارند و ازش راضی اند..نکته مهم همسرم خوش نیمه لجباز من...نیمه لجباز تو...ادامه مطلب

ما را در سایت نیمه لجباز من...نیمه لجباز تو دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 132 تاريخ: چهارشنبه 11 فروردين 1400 ساعت: 18:46

تاريخ : شنبه چهارم دی ۱۳۹۵بسم الله الرحمن الرحیمپارسال وقتی میخواستیم مودم ADSL نصب کنیم همه ی کارهای تلفنی را من انجام دادم و مودم به اسم من ثبت شده بود..وقتی برای نصب حضوری تماس گرفتند من گفتم ساعت حدود 6 عصر بیاین ( آخه من خونه تنها بودم و با همسری هماهنگ کردم که این موقع خونه باشند برای نصب )خلاصه آقای نصاب بهم زنگ زد که من کارم جایی تمام شده و محدوده ی خونه ی شما هستم میخوام بیام واسه ی نصب و منم گفتم نه نمیتونم پذیرای شما باشم..اون آقا هم گفت مگه خونه نیستید گفتم بلهگفت دوباره کاری میشه من دوباره باید این مسیر را بیام و از این حرفها..منم اول ترسیدم بگم همسرم نیست چون خیلی ها تفکرشون فرق میکنه باور کنید من به این حدیث ایمان دارمامام صادق(علیه السلام) : زن و مرد در خانهی خلوتی باشند، سومین نفر شیطان است.گفتم به آقا بگم که همسرم نیست هر وقتی اومد بیاین ، گفتم یا به رو میگه یا توی دلش مگه میخوام چکارش کنم ، یک نصب مودمه ، یا خانمه خودش مشکل داره یا شوهرش متعصبهخلاصه از نصاب اصرار و از من انکار که دل را به دریا زدم و گفتم ببخشید آقا همسرم نیست و من نمیتونم پذیرای شما باشم ایشان همان ساعت 6 که قرارمان هست می آیندمنتظر واکنش آقا شدم که برعکس تصور من بسیار با احترام گفت متوجه شدم باشه من ساعت 6 می آیم..(لحنش واقعا عوض شد..)باور کنید از نسل امروزی که پشیزی به این نیمه لجباز من...نیمه لجباز تو...ادامه مطلب

ما را در سایت نیمه لجباز من...نیمه لجباز تو دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 196 تاريخ: يکشنبه 10 دی 1396 ساعت: 5:19

صفحه بندی