شیخ دانشگاه

خرید بک لینک

بسم الله الرحمن الرحیم

میخوام امروز یکم از خانواده همسرخان صحبت کنم خانواده ای که از لحاظ عقیده ای با من و آقای همسر فرق می کنند

برادر همسری داریم که نسبتا معتقده ، بشدت قیافه خشنی داره..

ایشون در جوانی بقدری تیپ مذهبی می زدند ( شلوار و پیراهن مردانه ، شلوار روی پیراهن ) و ریش و سبیل داشتند که در دانشگاه به شیخ دانشگاه معروف بودند..

خوب با توجه به قیافه شون و البته اعتقادات دنبال خانم چادری بودند و روی چادر متعصب ، به طوری که گاهی با مادر همسری که همیشه بی حجاب بودن از افتخاراتشه دعوا می کردند..

خلاصه ایشون شرایطی داشتند برای ازدواج که کمتر کسی داشت و یکی از فامیل های بی حجاب همسری،، برای برادر همسر ،،زن بی حجاب و تقریبا بی اعتقاد پیدا میکنند که به جز ایمان و حجاب بقیه شرایط ایشون را داشت..

خلاصه برادرشوهر نسبت به بی حجابی این خانم مشکل داشت و مادر شوهر که همیشه اعتقادش اینه که دل باید پاک باشه و عفت و نجابت به حجاب نیست ایشون را راضی میکنند و وصلت سر میگیره..

خلاصه جاری محترمه که بسیار از این زنهای فمینست و امروزی است،، ظاهر برادرشوهر را از این رو به اون رو میکنه...

شلوارلی و تی شرت، چپه تراش، ماهواره تو خونه، حضور در مجالس همیشگی رقص و آهنگ ...

این پست برای تمام کسانی هست که فکر میکنند " آدم باید دلش پاک باشه

ایمان به ظاهر نیست

بعد از ازدواج درست میشه

و خیلی از این حرفها ، که به یکی از مهمترین تفاهم ها ،،یعنی تفاهم در اعتقاد و ایمان ،،بهایی نمیدن..

واقعا توی زندگی خودم هم عقیده بودن و هم گام بودن توی ایمان را میبینم..

همیشه عاشق تیپ مذهبی و مردانه همسرخان هستم

لباس مردانه، شلوار مردانه ، ریش و سبیل که حتی توی عروسی مون هم داشت..لباس مردانه روی شلوار ، کفش مردانه..

محرم و صفر و ایام شهادت عاشق مشکی پوشیدنهاشم

دنبال روضه زنونه و مردانه می گرده که شب شهادت برای مصیبت این خاندان محبت و صبر اشک بریزیم..

اسم مادرشون حضرت زهرا میاد اشک توی چشمهاش جمع میشه و دلش گاهی یاد حرم میکنه..

صبحها دعای عهد میخونه و حواسش به قرآن هست،، و من در تمام اینها در کنارشم و با افتخار همراهشم تا بهتر بشه تا هر دو بنده ی بهتری بشیم..

برادرشوهرم در مسایل اعتقادی تنهاست،،گاهی شهادتهای معصومین تنها به مراکز مذهبی میره اما اکثرا نمیره چون برای جاری ام این کارها و خنده داره،قبول نداره،،مذهب را یک جور دیگه مثل ماهواره ها قبول داره

مذهبی ها را قبول نداره و به نظرش این مصرع درسته

" می بخور، منبر بسوزان مردم آزاری نکن "

باید اطلاع دوستان عرض کنم این موضوع که دل باید پاک بشه یکی از انحرافات بعد از پیامبره که از خلیفه دوم یا معاویه باب شده که دلت باید پاک باشه

اما کسی که من را خلق کرده و کتاب الهی اش قرآن را که بعد از سالها بدون تحریف بدستمان رسانده بارها و بارها ایمان را در کنار عمل صالح آورده باور کیند حتی یک آیه نداریم که بگه آمنوا ( ایمان بیاورید )

همیشه آمنوا و عملوا الصالحات ( ایمان بیاورید و عمل صالح انجام دهید )

میبینید شرط ایمان ، عمل صالح هست

خلاصه جوانهای خوب این سرزمین دنبال همپا و همقدم و همراه خوب تا بهشت باشید نه گول ظاهر و تیپ و پول و موقعیت و .. بخورید،،

مَن أَصلَحَ فيما بَينَهُ وَبَينَ اللّه، أَصلَحَ اللّه فيما بَينَهُ وَبَينَ النّاسِ

نیمه لجباز من...نیمه لجباز تو...

ما را در سایت نیمه لجباز من...نیمه لجباز تو دنبال می‌کنید

برچسب: دانشگاه, نویسنده: بازدید: 157 تاريخ: پنجشنبه 25 آبان 1396 ساعت: 1:16

صفحه بندی