بسم الله الرحمن الرحیم
تا حالا از اخلاقهای همسرجان گفتم که گاهی اذیتم میکنه،همسرجان آدم بسیار مهربانی هست،بسیار به حدی که واسه کمک به دیگران خودکشون میکنه،،یعنی دیگه از حد اعلی و توان بالاتر...
گاهی این اخلاقش اذیتم میکنه ، بخصوص اینکه از منم توقع داره مثل اون رفتار کنم،،نمیشه و خیلی سخته..
از اخلاق خوبش اینه که هم واسه خانواده من بسیار مهربانه هم خانواده خودش یعنی فرق زیادی بین مامانم با مامانش نمیگذاره،،
یکی از رفتارهای خوب!!!اون اینه که خیلی ی ی مهمون نوازه و بقدری به مهمانها تعارف میکنه که بعضی وقتها تو رودربایستی قرار میگیرن،،و اخلاق دیگه اش مشورت نکردن با منه،،یعنی صبح از خواب پا میشم،میبینم برنج خیس شده،مرغها بیرونه،،میگم چه خبره؟میگن مهمون داریم!!!
دیگه قیافه من دیدنی میشه وقتی توی عمل انجام شده قرار میگیرم...
خلاصه درسته خیلی وقتها آقای همسر روی مبادی آداب بودن،،بخاطر دیگران و رفتار با دیگران بینمان بحث شده ( قبلا هم گفتم بیشتر بحثها توی زندگیمون بخاطر دیگران بوده،،همسرم هیچ وقت نگفته با من اینطور رفتار کن،،ولی بارها گفته با مامانم یا خاله یا همسایه،،اینطور رفتار کن،،منم بهش میگم غریبه پرست..)
اما هیچ وقت نگذاشتم ناراحتی ها به اختلافات و قهر منجر بشه،،از بحث ساده چیزی بالاتر نره،،چون توی خانه ی ما همسرم رییسه..
افتخارم اینه که نظام خونه ما مردسالاریه نه زن سالاری..
همسایه مون مشاوره،،روانشناسی توی یکی از بهترین دانشگاهها خونه،،میگه مردها از چشم گفتن خسته میشن،،باور کنید بعد از چندسال چشم گفتن یا یک خونه و زن جدید پیدا میکنن تا توش رییس باشن،،یا درصدد مقابله و اعتراض برمیان،،اگه دیگه خیلی زن زلیل باشن..زنه از همچین مردی خسته میشه..
باور کنید
دیدم که میگم
مردی که مقتدر باشه،،توی اجتماع اقتدار داره و سریع خام فرد دیگه نمیشه و مردی که مقتدر نباشه واسه همه مثل موم نرمه..
خلاصه اینکه،،خانمها همه ی مردها نقاط تاریک و روشن زیادی دارن و باید اونها را همونجور که هست قبول کرد..به اونها افتخار کرد و ازشون به خاطر تمام خوبیهاشون تشکر کرد..
همسرجون به خاطر اینکه همیشه سعی کردی تو بیرون رفتنها،مسافرتها،زندگیمون حسرت به دل چیزی نمونم و تمام تلاشت را به خاطر خوشحالی و راحتی من کردی،،از اینکه از تمام راحتی و خواسته های خودت گذشتی تا من به خواسته هام برسم ( هر چند گاهی زیاده روی کردم مثل لباس خریدن) ازت ممنونم..میخوام بدونی همیشه قدردان زحماتت هستم،،خستگی ها و مهربونی ها و فداکاری هات را میبینم و از خدای مهربونمون میخوام به قدر خوبی و توان خودش واست جبران کنه،،من چیزی ندارم که بهت بدم جز یک قلب سرشار از عشق که هر روز به شوق روی تو میتپه،،
خدایا اینقدر به درگاه تو واسه عشقم دعا میکنم تا اون دنیا چیزی نباشه که بهش نداده باشی،،میخوام اون دنیا و این دنیا سوپرایز بشه،،میخوام وقتی بهشت نصیبش شد با تمام وجودم داد بزنم تو لایق این همه خوبی بودی عزیزم...
الحمدالله رب العالمبن
الحمدالله رب العالمین
الحمدالله رب العالمین
نیمه لجباز من...نیمه لجباز تو...ما را در سایت نیمه لجباز من...نیمه لجباز تو دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 153